|
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
|
|
Podnikatelský záměr-zřízení pobočky firmy na Slovensku
Kalvodová, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zřízení pobočky technologické firmy na Slovensku. První část práce je zaměřena na teoretické postupy při sestavování podnikatelského plánu. V druhé části jsou obsaženy analýzy, které popisují současný stav vybrané firmy na základě poskytnutých informací. Vlastní návrhy na zřízení pobočky jsou uvedeny v poslední části diplomové práce, kde je popsány postupy, kterými by se firma mohla při vstupu na nový trh řídit.
|
|
Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Potsch, Richard ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových aktivit vedoucích ke zvýšení povědomí o firmě FlixBus GmbH v České republice. V této práci je provedena analýza současné pozice podniku v ČR vzhledem k situaci v oblasti cestování a vzhledem k ostatním konkurentům. Práce je rozdělena do tří částí. První část, teoretická, definuje mezinárodní marketing a mezinárodní prostředí jako takové. Dále jsou popsány jednotlivé marketingové kanály, které se používají v moderních, rychle se rozvíjejících společnostech. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace podniku na trhu. V poslední části jsou uvedena konkrétní marketingová opatření, která by mohla vést ke zvýšení povědomí o společnosti a v konečném důsledku i k růstu podílu na novém trhu.
|
|
Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Potsch, Richard ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových aktivit vedoucích ke zvýšení povědomí o firmě FlixBus GmbH v České republice. V této práci je provedena analýza současné pozice podniku v ČR vzhledem k situaci v oblasti cestování a vzhledem k ostatním konkurentům. Práce je rozdělena do tří částí. První část, teoretická, definuje mezinárodní marketing a mezinárodní prostředí jako takové. Dále jsou popsány jednotlivé marketingové kanály, které se používají v moderních, rychle se rozvíjejících společnostech. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace podniku na trhu. V poslední části jsou uvedena konkrétní marketingová opatření, která by mohla vést ke zvýšení povědomí o společnosti a v konečném důsledku i k růstu podílu na novém trhu.
|
|
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
|
|
Podnikatelský záměr-zřízení pobočky firmy na Slovensku
Kalvodová, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zřízení pobočky technologické firmy na Slovensku. První část práce je zaměřena na teoretické postupy při sestavování podnikatelského plánu. V druhé části jsou obsaženy analýzy, které popisují současný stav vybrané firmy na základě poskytnutých informací. Vlastní návrhy na zřízení pobočky jsou uvedeny v poslední části diplomové práce, kde je popsány postupy, kterými by se firma mohla při vstupu na nový trh řídit.
|